lauantai 8. joulukuuta 2012

saturday evening

Hei vaan kaikille! Täällä kirjottelee nyt kaisa. :) Päätin tehä tällasen postauksen, ettei tää blogi nyt heti kuole. Kattelin tossa mun vanhoja kuvia, ja tein niistä kollaaseja. Tonne alemmas kirjotan sitten vähän mun päivästä. ;)



Ylemmässä kuvassa Minä ja tuhmuri, mutteri ja tuhmuri. Alemmassa kuvassa minä, kuisma ja ronja&minä.
Juu elikkäs tänään oltiin kunnantalolla laulamassa aamulla. Sillon heti puol kymmeneltä ei ääni ollu ihan parhaimmillaan, joten ne korkeet kohat vähän meni plörinäks.. Mutta sitten laulettiin 11 uudestaan ne samat biisit, ja sillon alko äänikin jo kulkee paremmin! :D
Tossa joskus illalla aloin väsätä ronjalle(paras kaverini) joulukorttia, saas nyt nähä tuleeko siitä mitään, nimittäin en oo mikään hirmu taitava käsistäni.. D:
Äiti rupee kohta tekemään kinkku-juustosarvia, ja minä ehotin, että illalla voitas ottaa mansikoita ja vähän suklaata 8) ja onhan meillä myös namipäivän namitkin.
Että tällanen herkutteluilta meillä luvassa! =)
Ja mulla on sitten ihan oma blogi> kaaaisa.blogspot.com  sinne jos lukijoita, ketä kiinnostaa mun blogi? :))

 


>Kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti