maanantai 10. joulukuuta 2012

monday

Moikkavaan:)
Täällä kirjoittelee nyt Sanni(: Kertoilen tässä nyt mun päivästä ja laittelen jottai ikivanhoja kuvia.

^minä ja minun hoitsu Kimbe

^minä^

^minun koira remu^

^ja kissani nappi^
Tänä aamuna mä matelin aamulla kouluun jo kahdeksaksi. Ensimmäinen tunti oli kuin sekunnissa ohi. Välkällä oltiin pukkitappelua. Oli kyllä taas hauskaa;) Seuraava tunti oli ussaa ja sit mentii välkälle. Mä ja Kaisa vähän revettiin ku Kaisa käveli päin lumi penkaa ja kaatu sitten siihen. Että näin meillä päin(; Sitten meillä oli taas äikkää ja mulla yhdellä toisella oli oppilaskunnan kokous. Suunniteltiin siellä sitten jouluretkeä. Kaisaki pääsee mukaan, i'm happy(: ruoka välkän jälkeen harjoteltiin yhtä kappaletta joulukirkkoon ja siitä hyvästä ei tarvinnu olla ku 15min. historian tunnilla(: 
Mun ois pitäny mennä kattoo tänään yks leffa mut emmä sitte päässykkää. :(
Huomenna  olisi sitten tulossa uutta postausta, ja ehkäpä jopa video sellainen(: Että huomiseen<3

> Sanni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti