maanantai 17. joulukuuta 2012

hello world

Iltapäivää. :) Ei olla taaskaan sannin kanssa päästy postaa kahestaan, joten minä nyt postailen tänne. Kerrataans tässä vähäsen. Elikkäs lauantaina menin aamusta tallille, sanni meni jo perjantaina sinne yötä. Siinä oikeestaan heti ruettiin laittaa hevosia estetunnille, elikkäs: Minä>Mini, Sanni>Elli, Elina>Typy ja Alisa>Reino. Mentiin sinne kentälle kävelemään, eikä Karimia näkyny. Sitten Mari vaan juoksee sinne, ja huutaa siinä, että nyt nopeesti ravia. :D Ruettiin ravaamaan molemmat puolet, ja sitten laukattiinkin jo, ja tultiin lämmittelyks semmosta n. 50-60cm estettä. Sitten vaihettiin toiseen esteeseen, ja mini hyppäs ihan hirrveen hyvin! (: Sannilla Ellikin meni ihan hirveen hyvin!
Sitten Mari teki 70cm radan, ja Minin loikat oli kyllä niin upeet että huhhuh :D: Oikeesti, ihan niinku se ois hypänny metrin korkuusen esteen.. ;D Mutta Elli meni taas niin hyvin! Minä ihan yllätyin, että miten se noin hyvin meni. Lopuks hypättiin yhtä pystyä, jota sitten nostettiin. Sanni hyppäs metrin, minä Alisa ja Elina hypättiin 80cm.
Myöhemmin iltapäivällä laitettiin 3 tunnille hevosia, ja olin sitten laittanut jo Tuhmurille suitset ja harjannu sen, ja sainkin sitten mennä liikuttamaan sitä kentälle siks aikaa, kunnes se ratsastaja tuli. Kerkesin mennä raviakin siinä, ja päästin sen ratsastajan selkään. Talutin sitä vähän aikaa, koska se ei ollu ennen mennyt ilman satulaa.
Illalla alko pikkujoulut tallilla. Oli kyllä hurjat pirskeet :D
Oli ihan parasta♥
Ja tosiaankin, niitä lukijoita sais tulla! (: Ja sitten kuhan saadaan uusia kuvia, tehään se video =)


-kaisa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti